• 4 Mbps'ye Kadar Limitsiz 20 GB

    İnternet + TV

    19,90 TL

    4 Mbps’ye Kadar Limitsiz 20 GB + 1000 dk + TV

    34,90 TL
Hız Kota Paket
Fiyatı
Kampanya Fiyatı
4 Mbps'ye Kadar Limitsiz 68,56 TL 19,90 TL
Extra Hizmetler
Modem 24 x 4 TL Peşin Fiyatı: 80 TL
Modem Kurulumu 80 TL Modemi satın almanızı takip eden ilk faturanıza yansıtılır.
Statik IP 9,90 TL

Tanıştıran kampanya ile ayda yalnızca 19,90 TL tutarındaki faturanız ile Dünya’ya açılın!
Üstelik 02:00-08:00 saatleri arası dolaşımlarınız Adil Kullanım Kotanıza dâhil edilmiyor.
Dilerseniz 4 Mbps hızınızın yanı sıra faturanıza ek olarak yansıtılacak 15 TL karşılığında hattınıza tanımlanacak olan “Her Yöne 1000 Dakika” ses paketi avantajına da sahip olabilirsiniz!

•    Kampanyadan sadece yeni bireysel internet müşterileri faydalanabilir.
•    Kampanya fiyatlarına damga vergisi dahil olmayıp, taahhütnameden kaynaklı damga vergisi, çıkacak ilk faturada müşterilerimize yansıtılacaktır.
•    Kampanyadan yararlanmak için 24 aylık taahhüt şartı aranmaktadır.
•    Kampanya fiyatlarına KDV ve ÖİV dahildir.
•    Extranet İletişim Hizmetleri A.Ş. kampanya süresi ve şartlarında değişiklik yapma hakkını saklı tutmaktadır.
•    Kampanya 31.12.2017 tarihine kadar geçerlidir.


1-    Kampanyadan kimler faydalanabilir?
Kampanyadan bireysel yeni internet müşterileri faydalanabilir.

2-    Kampanyaya nasıl katılacağım?
Kampanyadan Extranet noktalarından ya da yetkili bayilerden katılınabilir.

3-    Kampanya geçerlilik tarihi nedir?
Kampanya 01.04.2018 tarihine kadar geçerlidir.

4-    Kampanya taahhüt süresi nedir? Taahhütsüz seçeneği var mıdır?
Kampanya taahhüt süresi 24 aydır. Taahhütsüz seçeneği bulunmamaktadır.

5- Adresimin kampanya şartlarına uygunluğunu sorgulayabilir miyim?
Extra Eko 8 ve Extra Eko 16 paketlerinden birini kullanmak için hizmet alınmak istenen adreste ADSL altyapısı olması gerekmektedir. https://www.extranet.com.tr/altyapi/ adresinden altyapı sorgusu yapılabilir. İnternetsiz ev kalmasın paketinden yararlanmak için hizmet alınmak istenen adreste, hiç internet bağlanmamış ya da internet hattının iptal tarihinden 3 ay geçmiş olması gerekmektedir. https://www.extranet.com.tr/internetle-tanistiran-kampanya/ linkinden mevcutta telefon numarası var ise telefon numarası ile telefon yok ise adres girerek sorgulanabilir. İnternetsiz ev kalmasın paketi ADSL, VDSL ve fiber altyapılarda kullanılabilir.

6-  Adresimde adıma kayıtlı internet kullanmadım, neden internetsiz ev kalmasın paketinden yararlanamıyorum?
Kampanya kişi bazlı değil adres bazlı sunulmaktadır. Hizmet alınmak istenen adreste, hiç internet bağlanmamış ya da internet hattının iptal tarihinden 3 ay geçmiş olması gerekmektedir.

7-   Aktivasyon ücreti ödeyecek miyim?
96 ₺ aktivasyon ücreti kampanya taahhüt süresi boyunca alınmayacaktır. İnternetsiz ev kalmasın paketi ile birlikte ses hizmeti alınması durumunda, ses hizmeti için 96 ₺ aktivasyon ücreti kampanya taahhüt süresi boyunca alınmayacaktır.

8-    Kurulum hizmeti alacak mıyım?
Hayır. Extranet’in bağlantı sorumluluğu bina ankastresine kadardır. Ankastre ile daire içerisindeki bağlantı müşteri sorumluluğundadır.

9-    Modem hediyesi var mı?
Hayır. ADSL Modem almak isteyen müşteriler; peşin 99 ₺ 12 ay taksitli 10 ₺  ya da 24 ay taksitli 5 ₺  olarak satın alabilirler. İnternetsiz ev kalmasın paketinde altyapının VDSL olması durumunda, VDSL modem kullanılması gerekmektedir. VDSL modem almak isteyen müşteriler; pesin 1169 TL, 12 ay taksitli 16 ₺  ya da 24 ay taksitli 8 ₺  olarak satın alabilirler. İnternetsiz ev kalmasın paketinde altyapının fiber olması durumunda Extranet tarafından fiber modem verilecektir ve gelen ekipler tarafından bağlantısı sağlanacaktır. Abonelik sonunda fiber modemin iade edilmesi gerekmektedir. İade edilmemesi durumunda 250 ₺ modem ücreti son çıkan faturaya yansıtılacaktır.
 
10-    Kampanya süresi boyunca paket değişikliği yapabilir miyim?
4 Mbps’ye Kadar 20 GB paketinde 4 Mbps’ye Kadar 40 GB pakete geçiş yapılabilir. Bunun dışında farklı paketlere geçiş yapılamaz.

8 ve 16 Mbps’lık paketlerde; 16 Mbps’ye Kadar 75 GB, 16 Mbps’ye Kadar 100 GB, 8 Mbps’ye Kadar Limitsiz ve 16 Mbps’ye Kadar Limitsiz paketlerinden birine geçiş yapılabilir.

11-    Adil Kullanım Kotası şartları nedir?
Adil kullanım kotası doldurulduğunda; 8 Mbps’lık paketlerde 3 Mbps’ye, 16 Mbps’lık paketlerde 5 Mbps’ye ve 4 Mbps’lık paketlerde  1 Mbps’ye düşürülecektir. Saat 02:00-08:00 arası kullanımlar adil kullanım kotasından sayılmayacaktır.

12-    Kampanya süresi içinde kampanya değişikliği yapabilir miyim?
Hayır.

13- Diğer servis sağlayıcılardan internetimi taşıyarak bu kampanyadan yararlanabilir miyim?
İnternetsiz ev kalmasın paketinde internet taşıyarak kampanyadan faydalanılamaz. Extra Eko 8 ve Extra Eko 16 paketlerinde internet taşıyarak kampanyadan yararlanılabilir.

14-    Kampanya kapsamında sunulan ses paketinin görüşme yönleri nelerdir?
Şehiriçi, şehirlerarası, alternatif operatör aramaları - 850(STH), 444’lü numaralar, GSM (Turkcell, Vodafone, Türk Telekom) operatörleri ve uluslararası 1. kademe sabit numaralardır.

15-    Sunulan ses paketinin ücretlendirme periyodu nedir?
60 saniyedir.

16-    Ses paketi ile yurtdışını arayabilir miyim?
Evet. Yurtdışı 1. kademe ülkelerin sabit numaralarına arama yapılabilir. Yurtdışı GSM numaraları pakete dâhil değildir.

17-    Ses paketindeki ücretsiz dakikalarım bittikten sonra kullanım yapmaya devam edebilir miyim?
Evet. Ücretsiz dakikalar bittikten sonra yapılacak kullanımlar aşım tarifesinden ücretlendirilecektir. 

18-   Hizmet aldığım adreste boş port olmaması durumunda, internet hizmeti bağlanamadığında ses paketinden faydalanmaya devam edebilir miyim?
Evet. 24 ay taahhüt boyunca ses kampanyası geçerli olacaktır.

19-   Hizmet aldığım adreste boş port olmaması durumunda, internet hizmeti bağlanamadığında ses paketini iptal ettirebilir miyim?
Boş port olmaması sebebi ile internet bağlanamaması durumunda, ses hizmetinin de iptal edilmek istenmesi durumunda cayma şartları geçerli olacaktır.
 
20-   Ses paketi almadan sadece internet paketi alarak kampanyadan faydalanabilir miyim?
Evet. Bu durumda mevcutta telefon hizmeti kullanılıyor olması gerekmektedir.
 
21-    Damga vergisi yansıtılacak mı?
Evet. Bir defaya mahsus olmak üzere tek seferde seçtiğiniz pakete göre ilgili kampanya taahhütnamesinin imzasından doğacak olan tutarın binde 9,48’i oranında tutarda damga vergisi yansıtılacaktır.

22-    Hattımı başkasına devir edebilir miyim?
Evet. Devir durumunda cayma şartları geçerli olacaktır.

23-    Hat dondurma yapabilir miyim?
İnternetsiz ev kalmasın paketinde hat dondurma yapılamamaktadır. Extra Eko 8 ve Extra Eko 16 paketlerinde hat dondurma yapılabilir.

24-    Kampanyada yalın internet seçeneği var mı?
İnternetsiz ev kalmasın paketinde yalın internet seçeneği yoktur. Extra Eko 8 ve Extra Eko 16 paketlerinde yalın internet alınması durumunda aylık ücreti 18 ₺ TL olan yalın internet bedeli 24 ay boyunca kampanyalı olarak 10 ₺ olarak faturaya yansıtılacaktır.

25-    Filbox Nedir?

Türkiye’nin yeni dijital uydu platformudur. Her geçen gün büyüyen kanal ailesiyle yılda en az 1000 film, 25 dizi, Filbox'a özel spor, belgesel, müzik ve eğlence kanallarının yanı sıra Türksat uydusundaki şifresiz ve ücretsiz yüzlerce kanalı, sizlere kolayca ulaştırır.

26-    Filbox Uydu Alıcısı bana nasıl teslim edilecek?

Çağrı merkezi onay için ilettiğiniz iletişim numarasından sizi arayacaktır. Onay aşamasında cihazın teslim edileceği adres bilgisi sizden istenecektir. İlettiğiniz adrese kargo aracılığıyla ücretsiz olarak gönderilecektir.

27- Kargo bana ulaşamadığı için cihazım geri iade gitmiş. Ne yapmalıyım?
Size ulaşılamaması sebebi ile ulaştırılamayan cihazlar yeniden gönderilir. Fakat ikinci gönderimlerin kargo ücreti müşteriye aittir.

28- Cihazı kargodan teslim aldım ancak almaktan vazgeçtim. İade edebilir miyim?
14 gün içerisinde iade hakkınız vardır ancak cihazın sadece ilk inceleme niteliğinde gözden geçirilmiş olması gerekmektedir. Eksik kutu, aksesuar ve zarar görmüş cihazlar iade alınmayacaktır. İade talebinizi 0 850 470 0 444 Extranet Çağrı Merkezine iletmeniz gerekmektedir. İade konusunda çağrı merkezi gerekli yönlendirmeyi yapacaktır.


29- Filbox Uydu Alıcısını kullanabilmek için ayrıca bir ekipman gerekli mi?
 Türksat uydusuna dönük çanak anteniniz olması gerekmektedir.

30-   İç ve dış kurulum hizmeti var mı?
Kurulum talebinin bulunması halinde ise Filbox Çağrı Merkezi’nden (0850 225 09 90) yardım alabilirsiniz. İç ve dış kurulum ve kullanılacak ekipman ücretleri müşteriye ait olacaktır.


31- Filbox paketi içinden sözleşme çıktı, sözleşmeyi ne yapmam gerekiyor?

Paketin içinden çıkan sözleşme “Uydu Platform Hizmeti Abonelik” sözleşmesidir. Yasal zorunluluk nedeni ile sözleşmeyi doldurarak en geç 30 gün içinde;

-    PTT ile PK 34 İstinye İSTANBUL adresine gönderebilirsin.
-    Aras Kargo ile ücretsiz olarak 1416238011520 gönderi kodu ile Atatürk Oto Sanayi Sitesi 53. Sk. No: 11-C Çiftkurtlar Honda Plaza Kat: 2 Maslak 34398 İstanbul / Türkiye adresine gönderebilirsin.

32-    Filbox Müşteri Hizmetlerine nasıl ulaşabilirim?
0 850 225 09 90 müşteri hizmetleri numarasından ulaşabilirsiniz.


33-    Filbox ürünlerinin garanti süresi nedir?
Filbox Uydu Alıcısının geçerli hallerde garanti süresi 2 yıldır.


34-    Kampanyanın aylık ücreti Filbox tarafından mı fatura edilecek?
Hayır. Aylık kampanya ücreti Extranet faturasında gelecektir.


35-    Filbox Aktivasyon işlemi nedir?
Filbox yayınları izleyebilmeniz için Filbox’ınızı aktif hale getirmeniz gerekmektedir. 0 850 225 09 90 no’lu müşteri hizmetlerimizi arayarak aktivasyon işleminizi ücretsiz olarak gerçekleştirebilirsiniz. Aktivasyonu yapmamanız durumunda 5 gün içerisinde aktivasyon işleminiz gerçekleştirilecektir.


36-    Ücretsiz içerik detayları nelerdir?
24 ay boyunca Filbox’a özel kanallar ücretsiz olarak sunulur. Ücretsiz içeriklerin süresinin sonunda Filbox’ın belirleyeceği ücretler ile kullanım yapmaya devam edebilirsiniz. Aktivasyon ile birlikte ücretsiz içeriklerin kullanım süresi başlar.


37-    Kampanya bitiminde cihazımı iade edecek miyim?
Hayır, ürün size ait olacaktır.


38-    Filbox’ı her yerde kullanabilir miyim?
Filbox uydu alıcınızı Türksat izdüşümünde bulunan her hanede kullanabilirsiniz. Ancak, abonelik sözleşmenizdeki söz konusu “ABONE, Uydu Platform İletim Hizmetinin kullanımı sırasında, söz konusu yayınların kablolu ve/veya kablosuz yöntemlerle çoğaltıma ve dağıtıma, toplu alanlarda gösterime ve ticari amaçlarla kullanıma konu yapılamayacağını kabul, beyan ve taahhüt eder”  maddeye istinaden sadece bireysel kullanım amaçlıdır.

39-    Filbox uydu alıcısının özellikleri nelerdir?
- HD yayın desteği
- Elektronik program rehberi
- Program hatırlatma özelliği
- Orijinal ve Türkçe Dil seçeneği
- Favori kanal listesi oluşturabilme
- Birden fazla uydudan yayın izleyebilme
- Otomatik ve manuel kanal ekleme
- Uydu üzerinden otomatik yazılım güncelleme
- 5000 kanal kapasitesi
- Dolby Digital Surround ses desteği
- Harici disk desteği ile PVR Ready özelliği sayesinde yayını durdurma, kaydetme ve ileri-geri sarma
- USB Bellek üstünden film, müzik ve resim dosyalarını oynatabilme

40-    Filbox kanallarını hangi uydudan izleyebilirim?
Filbox kanallarına, aşağıdaki uydu parametreleri üzerinden erişebilirsiniz.(NIT -şebeke araması-  açık olmak şartıyla)
Filbox frekans değerleri UYDU

TURKSAT 4A, FREKANS: 11775 MHz, SYMBOL RATE: 27500, FEC: ¾, POLARİZASYON: DİKEY (V), MODULASYON: 8PSK, DVB-S2 Pilot On
TURKSAT 4A, FREKANS: 11802 MHz, SYMBOL RATE: 17500, FEC: ¾, POLARİZASYON: DİKEY (V), MODULASYON: 8PSK, DVB-S2 Pilot On

41-    Filbox’ım arızalandığında ne yapmam gerekiyor?
Filbox uydu alıcınız arızalandığında onarım için Humax Türkiye teknik servisine gönderebilirsiniz.

42-    Filbox ürünlerindeki arıza kullanıcı kaynaklı ise nasıl bir işlem uygulanıyor?
Müşteri kaynaklı arızalarda (kayıp, çalıntı, kırılma vb. durumdalar da dahil olmak üzere) söz konusu donanımı ancak bedeli karşılığında tekrar temin edebilecektir. Extranet faturalarına kampanya fiyatları yansımaya devam eder.

43-    Filbox ile hd yayınları izleyebilir miyim?
Filbox uydu alıcısı ile, HD televizyonunuz destekliyor ise SinemaTV kanallarını ve HD özelliği olan diğer kanalları izleyebilirsiniz.

44-     Filbox uydu alıcısı sistem güncellemelerini otomatik olarak mı yapıyor?
Evet, güncelleme işlemi sistem üzerinden otomatik olarak yapılmaktadır. Bunun için uydu alıcınızı kullanmadığınız zamanlarda stand-by (bekleme) konumunda bırakınız.

45-     Filbox uydu alıcımın sinyal seviyesinde azalma var ne yapmam gerekiyor?
Sinyal bağlantılarının kontrolünün ve/veya çanak anten ayarının yapılması gerekmektedir.
-    Öncelikle Filbox uydu alıcınızın arkasındaki sinyal kablosunun bağlı olup olmadığını kontrol ediniz.
-    Eğer sinyal seviyenizde bir artış olmadı ise çanak anteninizin veya LNB'nizin ayarı bozulmuş veya anten ekipmanlarından biri arızalanmış olabilir. Sorunun devam etmesi halinde 0 850 225 09 90’ı tuşlayarak müşteri hizmetlerimizi arayınız.

46-    Televizyonumda görüntü var fakat ses yok ne yapmam gerekiyor?

-    Öncelikle Filbox uydu alıcınızın ses ayarlarını kontrol ediniz.
-    Eğer sorun devam ediyor ise uydu alıcısı ile televizyonunuzun bağlantı kablolarını kontrol ediniz. Sorunun devam etmesi halinde 0 850 225 09 90’ı tuşlayarak müşteri hizmetlerimizi arayınız.

47-    Filbox uydu alıcısı ile diğer uydulardaki kanalları izleyebilir miyim?
Diğer uydular için gerekli kurulumun yapılması halinde, Filbox uydu alıcısı ile şifresiz kanallar izlenebilmektedir.

48-    Filbox uydu alıcısı kayıt özelliğine sahip mi?
Filbox uydu alıcısı kayıt özelliğine sahiptir ancak sadece harici harddisk ile kayıt alınabilmektedir.

49-     Uydu alıcımda ışık yanmıyor ne yapmam gerekiyor?
Uydu alıcınızda ışık yanmıyorsa öncelikli olarak cihazınızın kablo bağlantılarını kontrol etmeniz gerekmektedir. Kablo bağlantılarınızı kontrol ettikten sonra sorunun devamı halinde Filbox müşteri hizmetlerini arayarak konu ile ilgili destek alabilirsiniz.

50-    Ses ve görüntü eşzamanlı olarak gelmiyor ne yapmam gerekiyor?
Uydu alıcınızda ses ve görüntü eşzamanlı olarak gelmiyor ise öncelikli olarak ayarlardan ses gecikmesi ayarlarınızı kontrol etmeniz gerekmektedir. Ayarlarınızı kontrol ettikten sonra sorunun devamı halinde Filbox müşteri hizmetlerini arayarak konu ile ilgili destek alabilirsiniz.

51-     Filbox uydu alıcısında Dolby ses sistemi özelliği var mı?
Evet, Filbox uydu alıcısının Dolby ses sistemi özelliği sayesinde yayınları yüksek ses kalitesinde dinleyebilirsiniz.

52-    SinemaTV nedir, SinemaTV ailesinde hangi kanallar bulunmaktadır?
SinemaTV, 7 gün 24 saat kesintisiz hizmet veren, 6 HD kanal ile yerli ve yabancı “premium” film ve dizi yayını yapan, Sinema Kanalları ailesidir. Yılda en az 1000 film ve 25 farklı dizi yayını yapılmaktadır. SinemaTV ailesinde yer alan kanallar:
SinemaTV, Hollywood stüdyolarının dev bütçeli yapımlarını, sinemanın izlenme rekorları kıran en başarılı örneklerini, en iddialı filmleri ve dünyaca ünlü dizilerin yayınlandığı sinema kanalıdır. Örneğin; Expendables 3, The Wolf of Wall Street, Dallas Buyers Club, Anna Karenina, Ted vb.
SinemaTV2, SinemaTV kanalında kaçırdığınız filmlerin 1 saat 45 dakika sonra tekrarının yayınlandığı bir kanaldır.
SinemaTV Aksiyon kanalı nefes kesen aksiyon, macera, korku ve gerilim filmlerinden oluşan filmlerin yayınlandığı bir kanaldır. Örneğin; Bourne Identity, Fast and Furious and Scary Movie serileri vb.
SinemaTV Aile kanalı tüm aile bireylerinin bir arada izleyebileceği animasyon ve eğlenceli filmlerin yayınlandığı bir kanaldır. Örneğin; Ice Age, Garfield, Khumba, House of Magic vb.
SinemaTV 1001, tarihe iz bırakmış, her sinemaseverin mutlaka izlemesi gereken filmlerin yayınlandığı bir kanaldır. Örneğin; Star Trek, Charlie Chaplin filmleri, Die Hard vb.

53-     RTL kanalında ne tür içerik yayını var?
4 yılda bir düzenlenen ve tüm dünyanın gözlerini çevirdiği 2014 Dünya Kupası Maçları, dünyanın gelmiş geçmiş en büyük yarışçılarından biri olan Niki Lauda nın yorumlarıyla Tüm Formula 1 yarışları, 1960 yılından beri 4 yılda bir düzenlenen UEFA Avrupa Şampiyonası’nda, Almanya maçları ve diğer ülke maçlarının geniş özeti yayınlanmaktadır. Ayrıca 2018 yılında FİFA Dünya Kupası Elemeleri’nde ise Almanya maçları RTL kanalında yayınlanacaktır.

54-    English Club TV kanalında ne tür içerik yayını var?
English Club TV, ingilizce dil eğitiminde iletişimsel metod tekniğini kullanan bir eğitim kanalıdır. English Club TV’ de yayınlanan eğitim programlar, izleyecilere dilin farklı ortamlarda nasıl kullanıldığını gösterir ve dil bariyerinin ortadan kaldırılmasına yardımcı olur. Bunu başarabilmek için iletişimsel metod kullanılır. Program akışı izleyicilerin seviyelerine ve yaş gruplarına göre dizayn edilmiştir ve farklı bölümlerden oluşur.

55-    Da Vinci Learning kanalında ne tür içerik yayını var?
Da Vinci Learning, her yaştan meraklı zihni hayat boyu süren eğitim yolculuğunu kutlamak için bir araya getirmeyi amaçlayan, özgün ve yenilikçi bir eğitim televizyon kanalıdır. Türkçe yayın yapılmaktadır. Da Vinci Learning, gün içinde çocuklara ve ailelere yönelik eğitici programlar, akşam kuşağında ise yetişkinlere yönelik belgeseller ve eğitici diziler yayınlamaktadır.

56-    FightBox kanalında ne tür içerik yayını var?
FightBox, 24 saat dövüş sporları yayınlayan dünyaca ünlü bir kanal. Kickbox, judo, karate, box, sumo gibi dövüş sporları yayınlayan FightBox, dünyanın birçok ülkesinde farklı dil seçenekleriyle yayın yapmaktadır.

57-     Viasat Nature – History kanalında ne tür içerik yayını var?
Viasat Nature Kanalı Viasat History ile dönüşümlü yayın yapan doğa içerikli programlar yayınlayan bir belgesel kanalıdır. Türkçe ve orijinal dilde yayın yapılmaktadır.

58-     Viasat Explore kanalında ne tür içerik yayını var?
Viasat Explore vahşi doga belgeselleri, extrem sporlar, macera, seyahat ve teknoloji icerikli yayın yapan bir belgesel kanaldır. Viasat explore kanalımızın türkce dublaj ve orijinal dil seçenekleriyle yayın yapmaktadır.

59-     Trace Urban kanalında ne tür içerik yayını var?
Trace Urban 24 saat müzik yayını yapan bir kanaldır. Kanalımız HD yayın yapmaktadır. Trace urban kanalımızda r&b, hip-hop ağırlıklı ve en popüler kentsel müzikler yayınlanmaktadır. Kanalda aynı zamanda moda, dans, spor, yaşam tarzı programları ve ünlülerle yapılan özel röportajlar gösterilmektedir.

60-     Discovery Channel kanalında ne tür içerik yayını var?
Discovery Channel popüler bilim, teknoloji ve tarih üzerine yoğunlaşan bir belgesel kanalıdır. Türkçe dublaj ve orijinal dil seçenekleriyle yayın yapmaktadır.

61-     Discovery Science kanalında ne tür içerik yayını var?
Bilim dünyasından en büyük fikirlerinin, en ilginç cihazlarının ve en yeni bilimsel gelişmelerinin yayınlandığı bir belgesel kanalıdır. Türkçe dublaj ve orijinal dil seçenekleriyle yayın yapmaktadır.


62-    Animal Planet kanalında ne tür içerik yayını var?
Doğal yaşam ve hayvanlar alemine ait ilginç belgesellerin yayınlandığı bir kanaldır. Türkçe dublaj ve orijinal dil seçenekleriyle yayın yapmaktadır.


63-     Eurosport HD kanalında ne tür çerik yayını var?
Olimpiyat oyunları, futbol, tenis, motor sporları, kış sporları, dövüş sporlarının yanı sıra bisiklet, bilardo, golf gibi birçok farklı spor dalının yayınlandığı Eurosport HD Türkçe dublaj ve orijinal dil seçenekleriyle yayın yapmaktadır.

64- Discovery Showcase HD kanalında Dolby Digital ses alamıyorum, ne yapmam gerekiyor?
Televizyon ya da uydu alıcınızın Dolby Digital lisansı bulunmuyor ise, bu kanalı cihazınızın "Dil/Dublaj" menüsünden "Türkçe(Stereo)" seçeneği ile izleyebilirsiniz.

65-    Extranet aboneliğimi nakil istediğim yerde altyapı bulunmuyor, bu sebeple Extranet aboneliğimi sonlandırıyorum. Kampanyadan faydalanmaya devam edecek miyim?
Nakil talep edilen yerden ikametgâh getirilmesi durumunda internet paketlerinin kampanyaları cayma bedelsiz olarak iptal edilir ancak cihaz için cayma şartları geçerli olacaktır. Ücretsiz verilen içerikleri kullanmaya devam edebilirsiniz.

66- Kampanya taahhüt süresinden önce iptal durumunda ödeyeceğim cayma bedeli tutarları nedir?
Aboneliğin 24 aylık taahhüt süresinden önce sonlandırılması durumunda, abonelik süresi boyunca kullanılan indirimli servislerin seçilmiş olan dakika ve internet paketlerinin aylık i¬ndirim tutarının yararlanılan ay sayısı kadar bedeli, (varsa) tüm vergiler dâhil (%18 KDV, %7,5 Ö¬V) 96 ₺ tutarındaki devre hazırlama ücreti, tüm vergiler dâhil (%18 KDV, %7,5 Ö¬V) 96 ₺ tutarındaki internet aktivasyon ücreti (varsa) yalın hat indirim tutarının yararlanılan ay sayısı kadar bedeli, (varsa) 96 ₺ tutarındaki yalın internet devre hazırlama ücreti, ödenmesi gereken kalan kampanyasız Cihaz taksit tutarları ve cihaz kampanyasından yararlanılan ay kadar aylık indirim tutarlarının toplamı ile kampanya taahhütnamesi kapsamında belirlenen seçilmiş olan paketlerin kampanya tutarlarının taahhüt süresi bitimine kalan ay sayısı ile çarpılarak hesaplanacak faturalandırılmamış toplam tutar ile karşılaştırılıp düşük olan bedel kampanya iptal bedeli olarak faturaya yansıtılacaktır.