Kurulum Hakkında Sıkça Sorulan Sorular

1-    Kampanyadan kimler faydalanabilir?
Kampanyadan bireysel ve kurumsal müşteriler, VAE yöntemiyle satışı yapılan ADSL ve VDSL altyapılarında yeni abonelik taleplerinde yararlanabilir.

2-    Kurulum için ücret ödeyecek miyim?
Hafta içi mesai saatlerinde (9:00 – 17:00) verilen 120 TL bedelli kurulum hizmeti taahhüt süresi boyunca ücretsizdir. Taahhüt süresinden önce kampanyadan cayılması durumunda ilk çıkacak faturaya kurulum ücreti yansıtılır.

3-    Kurulum hizmeti neleri içermektedir?
Evde kurulum hizmeti; ev içi kablolama, varsa kurulumun tamamlanmasına engel koşulların giderilmesi, modemin konfigüre edilmesi, internet bağlantı kontrolü, port testi ve IP alınabilindiğinin sistem üzerinden kaydını kapsamaktadır.

4-    Binamda ankastre arızalı/yok. Kurulum hizmeti alabilir miyim?
Bu durumda kurulum hizmeti alınamayacaktır. Ankastre bağlantısı ya da arıza giderilmesi sonrası kurulum hizmeti alınabilir.

5-    Ankastre ile daire/iş yerim arasındaki kablolama işlemi kuruluma dâhil mi?
Bina içi kablolama kurulum hizmeti içine dâhil değildir. Bina içi kablolama müşteri sorumluluğunda olan bir hizmettir, telekom hizmetlerinde uzman elektrikçilere ücreti karşılığı yaptırabilir.

6-    Mesai saatleri dışında kurulum hizmeti alabilir miyim?
Evet. Mesai dışı (18:00 – 21:00) ve hafta sonu ücretli kurulum hizmeti alınabilir.

7-    Mesai dışı kurulum ücreti ne kadar?
120 TL. Çıkacak olan ilk faturaya yansıyacaktır.

8-    Hafta sonu kurulum ücreti ne kadar?
120 TL. Çıkacak olan ilk faturaya yansıyacaktır.

9-    Randevu tarihini nasıl belirleyeceğim?
Abonelik evraklı imzalanıp, başvuru yapıldıktan sonra Çağrı Merkezi tarafından teyit araması yapılacaktır. Teyit araması esnasında kurulum talebi sorgulanacak, kurulum talep edilir ise müsait gün, saatlerde randevu tarihi verilecektir.

10-    Verdiğim randevu tarihini değiştirmek istiyorum, ne yapmalıyım?
Kurulum için gelecek ekip, randevu öncesi arama yapacaktır. Ekibe farklı bir zamanda kurulum randevusu istendiği bilgisi aktarıldığında, mevcut randevu iptal edilecektir. Sonrasında Çağrı Merkezi tarafından aranarak yeni randevu tarihi alınacaktır. Çağrı Merkezi 3 gün içinde ulaşıp yeni randevu tarihi alamazsa başvuru iptal edilecektir.


11-    Verdiğim randevu tarihinde adresimde olamadım, ne yapmalıyım?
Kurulum için gelecek ekip, randevu öncesi arama yapacaktır. Ekip ulaşamaması ya da adreste kişiyi bulamaması durumunda, mevcut randevu iptal edilecektir. Sonrasında Çağrı Merkezi tarafından aranarak yeni randevu tarihi alınacaktır. Çağrı Merkezi 3 gün içinde ulaşıp yeni randevu tarihi alamazsa başvuru iptal edilecektir.

12-    Modemim yok/henüz bana ulaşmadı. Modem konfigurasyonu nasıl yapılacak?
Ekipler kendi cihazları ile hattın çalıştığını test edeceklerdir. Modem alınması/teslim edilmesi sonrası modeme kullanıcı adı, şifre girişi yapılarak internete çıkış sağlanabilir. Modeme kullanıcı adı, şifre girişi için Çağrı Merkezinden destek alınabilir.

13-    Teyit esnasında kurulum talep etmedim, sonrasında kurulum talebinde bulanabilir miyim?
Hayır. Kurulum talepleri sadece teyit esnasında verilebilir. Kurulumsuz yapılan başvurular için sonrasında kurulum hizmeti verilememektedir.

14-    Telefon aboneliğinde kurulum hizmeti alabilir miyim?
Telefon aboneliğinde kurulum hizmeti verilememektedir.

15-    Telefon ve internet bir arada aldım. Kurulum hizmeti alabilir miyim?
Telefon için kurulum hizmeti verilmeyecektir. Telefon bağlandıktan sonra internet kurulum talebi için Çağrı Merkezi arayıp randevu alacaktır.

16-    Fiber aboneliğinde evde kurulum hizmeti alabilir miyim?
Fiber aboneliklerde 24 ay taahhüt kapsamında 240 TL olan kurulum ücretsiz verilmektedir. Fiber aboneliklerin kurulumsuz seçeneği bulunmamaktadır.

17-    Başvurularda evde kurulum hizmeti almak zorunda mıyım?
ADSL ve VDSL altyapılarda evde kurulum hizmeti seçime bağlıdır. Kurulum talep edilmemesi durumunda bağlantı bina ankastresine kadar yapılacaktır. Ankastre ve daire/işyeri arasındaki bağlantı sorumluluğu müşteriye aittir.

18-    Ücretli kurulum seçeneklerinden birini seçtim, talebimi değiştirip ücretsiz kurulum talebinde bulunabilir miyim?
Kurulum için ekip aradığında, talep geri çevrilebilir. Sonrasında Çağrı Merkezi tekrar randevu için aradığında ücretsiz kurulum seçilebilir.

19-    Ücretsiz kurulum seçtim, talebimi değiştirip ücretli kurulum seçeneklerinden birini seçebilir miyim?
Kurulum için ekip aradığında, talep geri çevrilebilir. Sonrasında Çağrı Merkezi tekrar randevu için aradığında ücretli kurulum seçeneklerinden biri seçilebilir.

20-    Nakil taleplerinde kurulum hizmeti alabilir miyim?
Evet.

21-    Nakil talebinde kurulum istediğimde ücret ödeyecek miyim?
Evet. Hafta içi mesai saatlerinde (9:00 – 17:00) talep edilen kurulumlar için 50 TL, Mesai dışı (18:00 – 21:00) saatlerde talep edilen kurulumlar için 120 TL, hafta sonu talep edilen kurulumlar için 120 TL çıkacak olan ilk faturaya yansıyacaktır.

22-    Nakil taleplerinde alınan evde kurulum ücretlerinin içine nakil ücreti dâhil mi?
Nakil ücreti olan 30 TL ayrıca faturalandırılacaktır. Fiber aboneliklerde alınan 120 TL nakil ücretinin içine kurulum ücreti dâhildir.

23-    Evde kurulum hizmeti verilmeyen internet paketi var mı?
Al-Sat yöntemi ile satış yapılan paketlerde kurulum hizmeti verilememektedir. Mevcutta satışı yapılan 4 Mbps’ye Kadar 20 GB paketi için kurulum hizmeti verilememektedir.