Bireysel Müşteriler:

  • Kimlik fotokopisi ve aslı (T.C. kimlik numarası yazan herhangi bir evrak olarak nüfus cüzdanı, ehliyet, yabancı uyruklular için pasaport)

Şahıs Şirketleri için:

  • Vergi Levhası
  • Ticaret Sicil Belgesi (avukat, doktor ve muhasebeciler hariç)
  • Kimlik fotokopisi ve aslı
  • Şirket kaşesi

Kurumsal Müşteriler:

İşlemi yapan şirket yetkilisi ise:

  • İmza Sirküsü
  • Vergi Levhası
  • Son 6 Aya Ait Faaliyet Belgesi
  • Ticaret Sicil Gazetesi
  • Şirket yetkilisinin kimlik fotokopisi ve aslı
  • Şirket kaşesi

İşlemi yapan şirket vekili ise:

  • Vekâletname (Tam yetkili vekâletname ya da içerisinde Telekomünikasyon ibaresi geçen vekâletname)
  • Vergi Levhası
  • Faaliyet Belgesi
  • Ticaret Sicil Gazetesi
  • İmza Sirküsü
  • Şirket vekilinin kimlik fotokopisi ve aslı
  • Şirket kaşesi

Resmi Daire, Kamu İktisadi Teşebbüsleri, Büyükelçilik ve Konsolosluklar:

  • Abonelik sözleşmesi imzalamaya yetkili kılınan şahıs/şahısların veya yetkili temsilcinin yetkisinin kapsamı
  • Yetkili olduklarına dair imza sirküleri
  • Kimlik fotokopisi ve aslı
  • Bağlı bulunan kurumdan yetki belgesi
  • Vergi muafiyetinden faydalanan kurumların yıllık vergi muafiyet karnesi

Dernek, Kooperatif, Vakıflar:

  • Abonelik başvurularında Karar Defterindeki internet abonelik başvurusu ile ilgili alınan kararın bulunduğu sayfanın fotokopisi
  • Dernek Tescil Numarasını gösterir belgenin fotokopisi

Siyasi Partiler:

  • 2820 sayılı Siyasi Partiler Kanununun 71'inci maddesinde yetkili organlarca yetkilendirildiklerine dair belge
 

Destek için;

0 850 470 0 444



Fatura tutarınızı;

 

Faturalarınızı;

Nakit ödemelerinizi yalnızca Yapı Kredi Bankalarından yapabilirsiniz.

Mevcut borcunuzdan dolayı kapatılmış olan hizmetinizi Extranet Satış Noktaları, web sitemizde yer alan online işlemler sekmesi ve anlaşmalı bankalar aracılığı ile ödeme yaparak tekrar açtırabilirsiniz.

Online işlemler ve Extranet Satış Noktalarından ödeme yaptığınızda aynı gün, banka ve diğer ödeme kanallarını kullanarak ödeme yaptığınızda ise ertesi gün hizmetiniz açılacaktır.

 

Online İşlem Merkezi giriş ekranında bulunan "Şifremi Unuttum" sekmesini kullanarak, şifrenizi öğrenebilirsiniz.

Anlaşmalı bankalardan otomatik ödeme talimatı verebilirsiniz.

 

Faturanızın son ödeme tarihi, fatura kesim tarihinden sonra 14 gündür.

Son ödeme tarihi geçmiş ikinci faturayı takiben internet hizmeti kesilmektedir. Ödeme sonrasında internet hizmetiniz yeniden kullanıma açıldığında hat açma/kapama bedeli olan 25 TL faturanıza eklenmektedir. Üç fatura dönemi boyunca ödeme yapılmaması durumunda ise ödenmemiş üçüncü faturanın son ödeme tarihinden sonra abonelik iptal edilmekte ve cayma bedelleri çıkacak son faturaya yansıtılmaktadır.

Cihazlı kampanyalar dışında birden fazla abonelik yapabilirsiniz.

 

Abone numaranız, tarafınıza gönderilen faturalarda yer almaktadır. Ayrıca 0 850 470 0 444 numaralı Müşteri Hizmetlerimizden, Online İşlem Merkezinden ve Extranet Satış Noktalarından abone numaranızı öğrenebilirsiniz.

Abonelik iptaline ilişkin talebiniz için 0850 470 0 444 numaralı Müşteri Hizmetlerimizi aramanız gerekmektedir. Müşteri Hizmetleri tarafından oluşturulan kaydın ardından dilediğiniz Extranet Satış Noktamıza giderek imzalayacağınız iptal formu ile  aboneliğinizi sonlandırabilirsiniz.

 

Fiber altyapılarda kampanya dâhilinde Extranet tarafından temin edilen modemler, çalışır durumda ve tüm parçaları eksiksiz olarak 0850 470 0 444 numaralı Extranet Müşteri Hizmetlerimizin belirteceği yöntem ile 10 gün içerisinde teslim edilmelidir. Teslim edilmemesi ya da eksik/arızalı teslim edilmesi durumunda, modem ücreti abonelik sözleşmesinin imzalandığı tarihteki cari fiyatı üzerinden son faturanıza yansıtılır.

Extranet‘ten satın aldığınız ADSL veya VDSL modem size aittir.

Devir hizmeti şu anda verilememektedir.

Aboneliğinizi nakil edebilirsiniz. ADSL, VDSL hizmetler için nakil ücreti 30 TL, telefon hizmeti için 35 TL ve Fiber hizmeti için 120 TL'dir.

 

Kampanya şartları doğrultusunda aksi belirtilmediği müddetçe dilediğiniz kampanyaya geçiş yapabilirsiniz. Alt paketlere geçiş talep ettiğinizde cayma bedeli hesaplanarak faturanıza yansıtılır.

 

Download: İnternetten veri indirmek anlamında kullanılır. Örneğin bir web sitesini görmek için sitenin adresini tarayıcınızın adres satırına yazdığınızda, tarayıcınız o sayfadaki tüm metinleri, resimleri ve varsa sesleri bilgisayarınıza indirir, yani "download" eder.

Upload: Kendi bilgisayarınızdaki verileri başka bir bilgisayara internet üzerinden yüklemek anlamında kullanılır. Örneğin bir web sitesine kendi fotoğrafınızı yüklemek istediğinizde tarayıcınız fotoğraf dosyanızı karşı bilgisayara aktarır, yani "upload" eder.

 

Yeni aboneliklerde ilk fatura, abone olunan ayın son gününde çıkacaktır.

Yararlandığınız kampanyanın aylık ücreti, (varsa) aktivasyon ücreti, (varsa) kurulum ücreti, (varsa) modem taksitleri, (varsa) ses ve diğer ücretli servislerin bedeli ve kampanyadan doğan damga vergisi çıkacak olan ilk faturanıza yansıtılır.

Bulunduğunuz bölgede alt yapınız fiber hızına ulaşır ise ADSL’den fibere, fiberden ADSL’e ürünler arası geçiş yapabilirsiniz. Ürünler arası geçiş yapmanız durumunda taahhüttünüz yeniden başlatılacaktır.

Bağlı bulunduğunuz santralde boş port olması durumunda ikinci bir abonelik yaptırabilirsiniz.

Statik IP aylık ücreti vergiler dâhil 24,90 TL’dir.

Birden fazla statik IP yalnızca kurumsal müşterilere,  Metro Ethernet ile verilir.

 

Alt pakete geçebilirsiniz. Alt pakete geçmeniz durumunda, cayma şartları geçerli olacaktır.

Aylık kota kullanım bilginizi;

  • Online İşlem Merkezimizden ve
  • 0 850 470 0 444 Müşteri Hizmetlerimizden öğrenebilirsiniz.

0 850 470 0 444 Müşteri Hizmetlerinden destek alabilirsiniz.

Eski ve yeni paketinizde kullandığınız gün tutarı faturanıza yansıtılır.

 

Yeni PSTN numara tahsis etmeniz durumunda, tahsis ücreti olan 15 TL ilk faturanıza, aylık sabit ücreti olan 18 TL ise kullanım yaptığınız her ay faturanıza yansıtılır.